2013. január 1., kedd

Amigurumi malac készítése

Közlöm a malac leírását, hátha valaki ma még el akarja készíteni kabalának. Rövid idő alatt megvan.






Vékony fonallal és kisméretű horgolótűvel dolgoztam, így az amigurumi kb. 2 cm magas és 4 cm hosszú.
Egy hengerből indultam ki:
A fonalhurokba 6 rövidpácát horgoltam.
1. sor: Minden szembe szaporítás (12)
2. sor: *1 szembe szaporítás; következőbe 1 rövidpálca* ezt ismételjük végig (18)
3.-7.sor: minden szembe 1 rövidpálca (18)
8. sor: *1 fogyasztás, következő szembe 1 rövidpálca* ezt ismételjük végig (12)
9.sor: fogyasztás végig (6)
Kitömjük. A gömbnél mutatott módon eldolgozzuk a fonalat, ha hosszabbra hagytuk nem vágjuk el, hanem 6-7 láncszemből álló farkincát készítünk belőle. A láncszem-sor automatikusan bepöndörödik :-)
A fület úgy csináltam, ahogy a szarvasnál, csak itt 6 láncszemből indultam ki.
A szeme francia csomó, orra gomb, lábai gyöngyök.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése