2013. április 17., szerda

Bontott fonal megújítása

Barátnőmtől bontott fonalat kaptam.
Elárulta, hogyan lehet felfrissíteni, a kötésből eredő egyenetlenségeket kiküszöbölni.









A fonalat ki kell feszíteni egy vállfára, hideg vízzel benedvesíteni.
Ha megszáradt ismét fel lehet gombolyítani, és felhasználni.




Mivel már napok óta szép idő van, gondoltam kipróbálom a kapott tippet, hiszen a fonal most gyorsan megszárad a napon.

Alaposan bevizeztem a feltekert fonalköteget, és vártam az eredményt: tapintása puhább, lazább lett.
Ahogy a képen is látszik, hogy a jobb oldali, felfrissített fonal térfogata nagyobb, az egyenetlenség jelentősen csökkent.

1 megjegyzés:

  1. A kísérlet sikerén felbuzdulva ma nagyobb mennyiségű fonalat szeretnék felfrissíteni, amit macerás lenne egy vállfára feltekerni.
    Ezért azt találtam ki, hogy a ruhaszárító állvány végére feszítem ki.

    VálaszTörlés