2013. május 15., szerda

Apróságok

Ezekkel a gyorsan és könnyen elkészíthető horgolt állatfigurákkal különböző tárgyakat, ruhadarabokat díszíthetünk.













Madárka










Mintájára egy mexikói hölgy blogján akadtam. A pár szemből álló kismadár testét többráhajtásos pálcákkal alakította ki.
A motívumot a szív alakú szárny teszi még dekoratívabbá.

Fülesbagoly











Saját tervezésem. 
Alapja egy rövidpálcákból spirálban horgolt korong; a körök szemszámai: 6, 12, 18, 24.
Fülek:
Az utolsó rövidpálcába 2 láncszem (lsz.) és egy egyráhajtásos  pálca (egyr. p.), majd 2 láncszemet egy hamispálcával (hp.) a következő szemhez kapcsoltam. 5 hp. után megismételtem: 2 lsz., 1 egyr.p., 2 lsz., hp. a következő szembe.
Az egyráhajtásos pálcákba 2-2 szál fonaldarabot fűztem.
Szemek:
Fonalhurokba 6 rp. Az első és utolsó szembe 1 hp.
A korongok közepére gyöngyöt varrtam, fonalból csőrt és karmokat készítettem.


Fekete macska











A klubka.net mintája:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése