2013. június 29., szombat

A piperkőc

 Ez a csiga a kalapjával és a nyakkendőjével egy vérbeli dandy.












 A Хороший блог amigurumijét kezdőknek is bátran ajánlom, mert az orosz rövidítéseket tartalmazó táblázat segítségével könnyen elkészíthető.

A fej után 11 rövidpálcából álló köröket horgolunk. Előbb 24-et, majd egy színváltást követően újabb 40-et.
Én még egyszer váltottam fonalat, mert a kezdő szín idő előtt elfogyott :-)
Így alakul ki az a lazán tömött kígyó, amelyet fel kell tekerni.
Maga a kalap is nagyon megtetszett.
Magasságát úgy érjük el, hogy 6 soron keresztül ugyanazzal a szemszámmal dolgozunk, a karimát szaporítások segítségével alakítjuk ki.
Ha a tetejét benyomjuk, megkapjuk ezt a bohókás formát.
Az eredeti csigának szalagból készített masni díszíti a nyakát, én láncszem-sorból kanyarítottam neki nyakkendőt.






A szemeket francia csomóval oldottam meg, de azoknak akik nem szeretnének bajlódni ezzel az öltéssel, ajánlom azt a csomót, melyet előbb fonalból tű nélkül elkészítenek, majd ezt varrják fel a megfelelő helyre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése