2013. november 15., péntek

Egérke

Az www.amigurumitogo.com oldalról már készítettem horgolt állatkát, mégpedig a mackót.
Most a legfrissebb leírások közül a kisegérét választottam ki.







Azért esett újra erre a blogra a választásom, mert az alkotó korrekt módon állítja össze a mintáit, magyarázó fotókkal illusztrálja a nehezebben érthető részeket.
Most sem csalódtam, ezúttal szemléltető videókat is mellékelt a leíráshoz.
Az egérkéhez két bejegyzés is tartozik. Az egyikben magához a kis állathoz tartozó útmutatót találjuk, a másikban egy köpönyegét, amellyel egyedibbé, bájosabbá tehetjük alkotásunkat.

Egérke: http://www.amigurumitogo.com/2013/11/how-to-crochet-mouse-video.html

Köpeny: http://www.amigurumitogo.com/2013/11/cape-hood-free-crochet-pattern.html






A három részből álló köpönyeg horgolása egyszerű, de az összeállításnál akadt egy kis gondom: a kapucninak az az oldala, amelyet hozzá kell varrni a fő részhez hosszabb volt, mint a másik szakasz.
Először nem gondolkodva a nyakrészt kezdtem el nyújtani. Természetesen sikertelenül, mert a láncszemek és a rövidpálcák nem engedték.
Újra elolvastam az ide vonatkozó utasítást: a kapucni egyráhajtásos pálcákból álló sorait kell finoman összenyomni annyira, hogy az összevarrandó oldalak egyforma hosszúak legyenek.
A gallért az illesztés vonalára kell rögzíteni.
A szegélyhez bukléfonalat választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése