2014. május 4., vasárnap

Amigurumi szív

Mi másról is szólhatna a bejegyzésem Anyák napján, mint a szívről.









Már korábban is horgoltam szíveket, olyanokat, amelyeket két vagy több részből kellett összevarrni (karácsonyi dekoráció, szív alakú sütemény), illetve applikációkat (madárka szárnya), de mindig szerettem volna egy igazi amigurumisat, amelyet egyben kell elkészíteni.

Nos, a minap találtam egy ilyen leírást, s azonnal meg is valósítottam.

Addig minden rendben volt, míg elkészítettem a felső részhez szükséges két korongot, de utána nem figyeltem a mintához tartozó fényképet és rossz irányba indultam el. Ebből adódik, hogy nagyon különleges lett az én szívem: egyszerre látható rajta a horgolás színe és visszája.
Menet közben nézegettem én, hogy valami furcsa rajta, de csak akkor jöttem rá, hogy mekkora bakot lőttem, amikor hozzákezdtem a második szívhez.



Ráadásként íme egy mutatós variáció a korábbi darabok közül, amelyet innen választottam:
http://mimaite.blogspot.hu/2013/02/corazon-crochet-esquema.html

(Most, hogy újra megkerestem a linket, rájöttem, hogy az amigurumi szív is köztük van. Úgy látszik, akkor elkerülte a figyelmem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése